never give up

never give up

wtorek, 30 czerwca 2015

Motywacja

Czy zadaliście sobie pytanie, czy powinniście dziś ćwiczyć..? :)

Ja zadałam i jestem już po ćwiczeniach! :)
Wykonałam ćwiczenia na brzuch z Tiffany, a także boczki z ręcznikami. No i oczywiście moje wyzwanie: pośladki z Mel B. Z dnia na dzień ćwiczenia te stają się co raz przyjemniejsze.

Dziś słów kilka o zdrowym odżywianiu.
Ja niestety nie mogę powiedzieć, że się zdrowo odżywiam. 
Śniadanie jem w pośpiechu, zazwyczaj płatki, żeby nie tracić czasu. Z całą pewnością nie dostarczam warzyw i owoców pięć razy dziennie, no i co najgorsze woda! Piję jej baardzo niewiele..

Chyba pora wprowadzić zmiany w swoim jadłospisie?
Z pewnością nie jest łatwo zmienić nawyki żywieniowe, ale warto byłoby zjadać więcej owoców i warzyw - w końcu jest na nie sezon!

A jeśli mowa o nawadnianiu organizmu, jest aplikacja na Androida, którą zdecydowanie polecam.
Water Your Body
Jedyne co musisz zrobić to wpisać aktualną wagę, a aplikacja wyliczy, ile wody potrzebuje Twój organizm.  Następnie wysyła powiadomienia, aby sięgnąć po kolejną szklankę.

A jak jest z Waszą dietą?
Uważacie, że odżywiacie się zdrowo? :)

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Jestem dopiero teraz, ale post przeczytałam już chwilę temu. Chodź nie zawsze jem zdrowo tzn. mama specjalnie nie będzie kupować droższych jakiś produktów, ale i tak nie duże porcje, ok. 4 posiłki, masę owoców i warzyw, no staram się ograniczać słodycze. 😃
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń