never give up

never give up

niedziela, 7 czerwca 2015

Ballerina legs

Po dwóch dniach przerwy zabieram się do roboty! :)
Niestety cały weekend spędziłam na zajęciach - praktycznie od rana do nocy - więc po powrocie do domu miałam ochotę jedynie na bliskie spotkanie z poduszką..! ;)

Jestem po ćwiczeniach z Ewą (tradycyjnie trzy serie), a także treningu z Tiffany na brzuch i boczki.
Ostatnio otrzymałam pytanie, czy wykonywałam jakieś ćwiczenia na nogi z Tiffany, więc postanowiłam wypróbować nowy zestaw, który wstawiam poniżej.


Wydaje się proste prawda..?
Nic bardziej mylnego.. Ćwiczenia dają wycisk i są nieco trudne do wykonania bo ciężko utrzymać równowagę, choć myślę, że z czasem na pewno będzie łatwiej.

Kiedyś wykonywałam zestaw Miley Cyrus Leg Workout i mogę powiedzieć, że ćwiczenia te są skuteczne, choć dosyć ciężkie.


A Wy jesteście już po treningu?
Jakie są Wasze ulubione ćwiczenia?

Pozdrawiam!! :)

2 komentarze:

  1. W ostatnie 3 dni odpuściłam sobie trening (z powodu bolących prawie spalonych słońcem pleców) i zrobiłam regenerację. Dzisiaj postanawiałam wznowić pracę nad ciałem. Ćwiczenia na brzuch z Tiffany są fajne, ale ciężko utrzymać nogi w górze już po 5 minutach. Nie wiem czy ty też tak masz, ale ja gdy zaczęłam robić boczki to w gardle coś mi tak rzężyło, że się przestraszyłam i przestałam (ale robiło się tylko wtedy kiedy miałam ręce do góry - dziwne). A te ćwiczenia z Tiffany robisz tak sama z siebie bo coś tam pisze przed każdym filmikiem, a nie wiem co. Napiszesz?
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę opalenizny! :)
    U nas jeszcze nie było dnia naprawdę upalnego..

    Z początku mi również było ciężko i ledwie wytrzymywałam do końca ćwiczeń na brzuch, ale z czasem przestały sprawiać mi trudność, po wykonaniu zestawu mam ochotę go powtórzyć :) także rób tyle ile jesteś w stanie, a z czasem na pewno zauważysz poprawę!

    Jeżeli chodzi o ćwiczenia na boczki, nigdy nie miałam tego typu kłopotów, być może za mocno się przechyliłaś.

    Przed rozpoczęciem każdego filmiku pojawia się napis, aby przed podjęciem ćwiczeń skonsultować się z lekarzem, aby stwierdził, czy nie masz żadnych przeciwwskazań do wykonywania zestawu.

    Super, że wróciłaś do ćwiczeń. Przerwa również się należy, w końcu mięśnie potrzebują regeneracji. Powodzenia!! :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń