never give up

never give up

środa, 3 czerwca 2015

Przypływ energii

Dziś znów poczułam przypływ energii. Czuję, że z dnia na dzień trening sprawia mi coraz większą przyjemność!! :) Nie jest już "przymusem", czym był dotychczas.

Ćwicząc uśmiechałam się do swoich planów.
Wiem, że czeka mnie jeszcze mnóstwo pracy, ale już czuję poprawę!
Dłużej wytrzymuję podczas ćwiczeń, a mięśnie stały się mocniejsze.

Przeglądając różne motywacje natrafiłam na tę:

Ja zauważyłam już poprawę.
Ciekawe kiedy zauważą ją inni? :))

Znów wróciłam do ćwiczeń z Ewą Chodakowską, poniżej wstawiam filmik.


Zrobiłam trzy serie ćwiczeń i przerwałam, aby pozostawić siłę na ćwiczenia z Tiffany.
Z moją ukochaną trenerką wykonałam trzy zestawy ćwiczeń: na boczki, na brzuch i zestaw "taneczny".

Co do obrazka poniżej, ja już wybrałam, a Wy? :D


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że robisz postępy a twoja praca nad ciałem daje ci ogromną przyjemność i satysfakcję. Oby tak dalej! Trzymam mocno za cb kciuki i za siebie. Narazie robiłam kilka poznajdowanych ćwiczeń na poszczególne partie ciała, a dzięki twojemu blogi przerzucę się na te z Tiffany. Pozdrawiam! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ćwiczenia z Tiffany są przyjemne i przynoszą efekty. Przeważnie zestaw na boczki. Z początku wykonywałam tylko ćwiczenia na brzuch, ale kiedy dodałam trening na boczki dopiero zobaczyłam efekty.

      Najważniejsze to pozytywne nastawienie! :)
      Powodzenia! :))

      Usuń
    2. A ma ona jakieś ćwiczenia na nogi, ręce czy tyłek? Tak, pozytywne nastawienie to podstawa. Wytrwajmy w walce o piękne ciało! Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. Ćwiczenia na nogi dodaję w nowym poście. Wcześniej ich nie robiłam, natchnęłaś mnie do wypróbowania:) Są trudne, ponieważ ciężko utrzymać równowagę, ale z pewnością działają. Na ręce polecam trening boxer z Tiffany, ledwie wytrwałam do końca :D

      https://www.youtube.com/watch?v=i85WUbYQSbI

      Wytrwałości! ;)) Pozdrawiam!

      Usuń