never give up

never give up

niedziela, 24 maja 2015

Niedzielna przechadzka

Przyznam szczerze, że wczoraj nie miałam czasu na ćwiczenia, ponieważ byłam na egzaminie, a po nim udałam się na juwenalia. Przetańczyłam cały wieczór, więc chyba można uznać to za trening..? :) 

Dziś natomiast wybrałam się na przechadzkę po okolicy. Odwiedziła mnie koleżanka z innej miejscowości, postanowiłam pokazać jej nasze malownicze tereny. Wyruszyłyśmy więc rano na spacer po bardzo pagórkowatym terenie! 
Pokonałyśmy mnóstwo schodów - nie obyło się bez zadyszki.. :)  Ale widoki zapierały dech w piersiach i wszystko nam zrekompensowały.


 Wyczytałam, że spacer to idealny sposób na utratę zbędnych kilogramów. W ciągu godziny można spalić ok. 200 kalorii, a maszerując z kijkami, nawet 390 kalorii. 

Zalety spacerów:
  • Codzienny spacer pomaga zrzucić zbędne kilogramy i utrzymać wagę.
  • Spacer, w porównaniu z intensywnymi ćwiczeniami, nie jest męczący a przyjemny.
  • Spacer nie nadwyręża stóp, co ma miejsce podczas biegania, i zdecydowanie rzadziej powoduje skurcze w łydkach.
  • Pozwala dobrze dotlenić organizm.                                    
  • Relaksuje i pobudza.
Tak więc, warto znaleźć również czas na spacery w swojej drodze do idealnej sylwetki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz